نقش-تاجران-و-سرمایه‌گذاران-در-آبادی-کشور-مهم-است 

شماری از تاجران ملی در دیدار با عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرا خواستار تسهیلات بیشتر برای بازرگانان و سرمایه‌گذاران در زمینه‌های مختلف شدند.

به گزارش افغان نیوز؛ ریاست اداره امور ا.ا با نشر خبرنامه گفته است که برخی تاجران ملی روز گذشته (دوشنبه، 11 جدی) در دیدار با آقای حنفی در مورد وضعیت جاری اقتصادی در کشور گفتگو کرده اند.
به نقل از خبرنامه، آنان گفته‌اند که در سال‌های گذشته تاجران و سرمایه‌گذاران از امنیت جانی و مالی برخوردار نبودند و این موضوع بر تجارت و کسب و کار آنان تاثیر منفی می‌گذاشت اما؛ با استقرار ا.ا امنیت سرتاسری در کشور تامین گردیده‌ و تاجران و سرمایه‌گذاران با آسودگی و اطمینان کامل آماده‌ای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در کشور می‌باشند.
‏عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا در این دیدار نقش تاجران و سرمایه‌گذاران  را در توسعه و آبادانی کشور مهم عنوان کرده و افزوده که امنیت زیربنای بسیاری از فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های اقتصادی و تجارتی است.
به گفته آقای حنفی، تاجران و سرمایه‌گذاران در صورتی که از مصونیت جانی و مالی برخوردار نباشند، سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف برای آنان مشکل خواهد بود.
معاون اداری ریاست الوزرا تصریح کرده است که ا.ا با درک این موضوع امنیت تمامی شهروندان به ویژه تاجران را در اولویت قرار داده و سهولت‌های لازم را برای آنان در نظر گرفته است.
این در حالی است که محمدیعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع ا.ا گفته است که در نتیجه مبارزه جدی با آدم‌ربایان، صدها آدم‌ربا بازداشت و کشته شدند و بیش از ۲۰۰ تن از چنگ آنان نجات یافته اند.
محمدیعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع این اظهارات را روز یک‌شنبه (10 جدی) در کنفرانس مطبوعاتی کمیسیون امور امنیتی و تصفیوی مطرح کرده است.
سرپرست وزارت وزارت دفاع ملی ا.ا گفته است که تمام شبکه‌های آدم‌ربایان که در زمان «اشغال و قبل از آن ایجاد شده بود و زورمندان از آن‌ها برای غارت تاجران ملی و ثروتمندان افغان استفاده می‌کردند، متلاشی شده است».

نقش تاجران و سرمایه‌گذاران در آبادی کشور مهم است 

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد